onsdag 7. mars 2007

Traumer pils og Ottakringer


Jeg og mine to svenske tjeier har fått oss en ny...ja hva skal man kalle det? Hobby? Ting vi liker å gjøre? Uansett... Det er å låne med oss fancy østerriske ølglass hjem etter at vi har vært på en pub, bar eller lignende! Grunnen til at vi låner de med oss er jo så enkel som at vi har jo tross alt så få glass hjemme selv, at da er det jo bare rett og rimelig at de som har så mange deler av sin overflod!? Men må nok si at jeg ikke var så veldig høy i hatten da jeg jeg tuslet fra u-bahn og hjem med et digert ølglass under armen og et wienspitzerglass i veska... En ting er hvertfall sikkert det er i hvertfall at det dekorerer veldig fint på mitt ellers så nakne rom:)

5 kommentarer:

Anders sa...

Bra Eva! Dette er en hobby vi i min familia har hatt lenge. Noe som har resultert i over 100 ølglass! Stå på!
Anders Von Haag

Eva sa...

hihi!!
trenger all den støtte jeg kan få i min nye virksomhet:)

Knut Einar sa...

Hei og hopp Eva! Bra innsats.. Hvilke glass har så dette resultert i sålangt..

Eva sa...

det er bare snakk om tre glass da, et ottakringer ølglass, et traumerpils ølglass og et weinspitzerglass! men det betyr allikevel at tre ekstra kan komme på besøk til meg:)

må liksom ta det litt rolig også, så ikke vår bandevirksomhet blir oppdaget...

Eva sa...

i går tok jeg tre weinspitzl-glass:) så nå kan jeg servere det når jeg kommer tilbake til norge!!