søndag 11. mars 2007

Jeg er forelsket...

...i Wien!!!

Vi hadde vår første date da jeg ankom byen den 8.januar, og siden den tid har det hele bare utviklet seg til å bli et veldig så intenst forhold. Siden den januar-mandagen har vi truffet hverandre hver eneste dag, kan nok si det var kjærlighet ved første blikk, og jeg som ikke tror på sånt engang. Men det er vel noe man sier helt til man har opplevd det selv. Vi kan simpelten ikke leve uten hverandre, jeg er blitt helt avhengig og kan ikke få nok. Jeg kan også merke det byen, nå som den begynner å bli våryr, den sprer glede rundt seg og overalt hvor man går ser man smilende vårfjes. Dessuten har den begynt å pynte seg, med blader og blomster på trærne, grønt gress og blomstrende blomsterbed. Er det noe rart jeg er betatt? Dette kan virkelig bli ille, hvis det skal fortsette på denne måten. Jeg tror faktisk ikke jeg kan leve uten den, menneskene i den, gatene, parkene, bygningene, butikkene, cafeene, utestedene... Det hele er nesten for godt til å være sant... Kanskje Evas jakt er fullkommen? Hun fant den perfekte byen!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hva skal jeg si? Søndag 1.april - torsdag 5.april blir nok noen helt fantastiske dager. Endelig skal jeg få møte din store kjærlighet!

Silje

Eva sa...

Ja jeg gleder meg virkelig til å presentere dere for hverandre! Tror nok dere kommer til å finne tonen, for den er meget gjestfri og omgjengelig :)

Alicia sa...

Tror jeg er forelsket jeg og, men det er nok i en annen by. Kanskje man kans bli forelsket i mange? eller er det ikke ekte kjærlighet da? Jeg er ihvertfall forelsket i San Sebastian.. tror jeg:)