søndag 4. mars 2007

Besuch in Wien:)



Nok en søndag, og som tiden flyr her nede, får litt angst jeg... Hvordan skal jeg får tid til å gjøre alt jeg har så lyst til å gjøre?

Har hatt veldig mye å gjøre de siste to ukene. Mona og Ida har jo vært på besøk hos meg, og det var jo så stas kan dere tro:) For å oppsummere den uken: Crazy shopping (og da mener jeg virkelig; gå amokk i butikkene, og ikke tenke pris i det hele tatt), cafe (mye), u4 (homseklubb; noe vi ikke visste, så dere kan tro overraskelsen var stor hos de nordiske jentene, men i grunn deilig for da kunne vi danse som vi ville i fred), Staatsoper (la Boheme), Musikverein (london symfonien spilte Mozart og Tsjaikowskij (vet ikke hvordan det skrives), men vakkert var det da, det er forresten der nyttårskonserten er) og bittelitt sight-seeing den siste dagen (bare så de skulle få med seg det viktigste). Alt i alt hadde jeg en super uke sammen med min kjære søster Mona og en super langhelg med super-kusine Ida!!!!!!!!!!!!!!

Nedturen kom når jeg skulle vinke de farvel på togstasjonen når de skulle hjem på tirsdag; da fikk jeg hjemlengsel gitt. Var liksom helt uvirkelig at de skulle dra sin vei, mens jeg skulle være igjen her, hadde jo liksom hatt en ferieuke jeg også, så det ville nesten vært naturlig om jeg skulle bli med dem hjem... Men men, kom ganske fort i Wien-modus igjen; en tur på byen og en dag på jobben så var det gjort liksom, og nå vil jeg ikke hjem lenger :)

Ingen kommentarer: