fredag 30. mars 2007

Host hark kremt...

I natt har jeg nesten ikke sovet...har hatt en forferdelig kløe i halsen som gjorde at jeg har ligget og hostet! Den har kommet tilbake i kveld, så når jeg var på kino i kveld satt jeg og hostet hele tiden. Ser ut til at jeg har nok en søvnløs natt forann meg! Hvorfor kan jeg ikke bare bli ordentlig frisk igjen? Har gått og vært litt sånn småsyk så lenge nå, i forrige uke var jeg stemmeløs i flere dager også!

Forresten så glemte jeg å skrive for to dager siden at nå er det bare en måned igjen her nede...så det betyr at nå er det under en måned igjen til jeg skal hjem! Hvordan skal jeg rekke å gjøre alt det jeg har lyst til? Bildet viser hvor langt det er fra Bratislava til Oslo, var der på mandag.

(P.S. Synes bare litt synd på meg selv altså...)

4 kommentarer:

Eva sa...

så derfor utsetter jeg like gjerne det å legge meg i kveld/natt også, får jo sikkert ikke sove uansett...

Knut Einar sa...

E du ensom? I og med at du kommenterer egen blogg..?

Eva sa...

neida, var bare en tilføyelse på det jeg hadde skrevet, gadd ikke redigere hele teksten;)

Knut Einar sa...

Ok ok, men nå har min side også fått en aldri så liten oppussing. Som du kan sjekke ut, hvis det skulle falle dæ inn. Hadde jo vært stas med en kommentar, kan jo ikkje nekte for det..