onsdag 21. mars 2007

Min kjære foreldre

kommer på besøk til meg i morgen og skal være helt til onsdag i neste uke!!! Og det gleder jeg meg til. Faren min har også bursdag i morgen, så må finne på en måte å få feira den på også... Tenkte jeg skulle ta de med på alt det av sightseeing som jeg selv ikke har fått tid til enda, og det er jo ganske smart for da kan jo de betale for meg;) Uansett så får jeg vel ta å vaske rommet mitt nå, ser søren meg ikke ut her, mitt fabelaktige rom må jo skinne når jeg skal vise det frem. Men gudskjelov så skal de bo på hotell... Har jeg forresten sagt at jeg ikke har fått noen ny medbeboer enda? Hvertfall så har jeg ikke det, og jeg håper det blir sånn helt til jeg skal hjem for det er så utrolig deilig å bo alene. Og jo mer plass jeg har, jo mer bruker jeg... Hadde mareritt her en natt da, om at at det kom en ny person og flyttet inn her, hun var gother?! Og jeg syntes tydeligvis at det var veldig skummelt...

Ingen kommentarer: